Smartfony i tablety z szybkim Internetem z dnia na dzień stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że coraz więcej osób korzysta z nich zamiast z komputerów.
Możesz pomyśleć, że możesz polegać na standardowych technikach marketingowych, aby przyciągnąć klientów mobilnych, ale pomyśl jeszcze raz. Jest wiele sprytnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwrócić uwagę ludzi w ruchu.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność, dzięki której będziesz mógł wychodzić i spotykać się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Dostosuj swoją witrynę do urządzeń mobilnych! Spójrz na swoją witrynę na urządzeniu mobilnym. Nie podoba ci się to, co widzisz? Większość nie robi tego, dopóki nie przeniesiesz swojej witryny na platformę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Spójrz na swój system zarządzania treścią, aby sprawdzić, czy oferuje wtyczkę mobilną, lub porozmawiaj z lokalną agencją reklamy cyfrowej, aby stworzyć rozwiązanie dla Ciebie. Tak czy inaczej, ważne jest, aby Twoja witryna wyglądała profesjonalnie i atrakcyjnie na urządzeniach mobilnych!Przydatną wskazówką dotyczącą marketingu mobilnego jest zawsze oferowanie subskrybentom niewielkiej nagrody lub zachęty za dołączenie do listy numerów telefonów komórkowych. Przekazując dowód swojej wdzięczności, zyskasz większą liczbę chętnych uczestników do swojej kampanii reklamowej, a także zbudujesz nieocenioną lojalność i lojalność wobec marki.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR.
Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR.
Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Nigdy nie ukrywaj, kim jesteś. Powiedz klientowi z góry, czym jest Twoja firma i kim jesteś. Nigdy nie powinieneś wysyłać swoim klientom zawoalowanych lub mylących wiadomości. Ludzie zaczynają czuć się zagrożeni, kiedy nie rozumieją, co się dzieje, więc jeśli zapomnisz o tym, możesz niektórych z nich zrazić.Tworząc treści do marketingu mobilnego, upewnij się, że przedstawiasz poczucie pilności oraz powód, dla którego klient powinien wykonać przynajmniej jakiś rodzaj działania. Jest to ważne, ponieważ strach przed utratą czegoś wyjątkowego jest jedną z najlepszych istniejących technik sprzedaży. Ponadto bez działania, w którym klient może wziąć udział, nie prowadzisz żadnej natychmiastowej działalności.Jednym z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu w marketingu mobilnym jest po prostu bycie odnoszącym sukcesy pracownikiem sieci społecznościowych. Zachęcanie ludzi do obserwowania linków do Twojego bloga lub witryny społecznościowej do witryny docelowej jest znacznie skuteczniejsze niż wysyłanie reklam i wiadomości e-mail do różnych osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami.Unikaj wysyłania SMS-ów do konsumentów wczesnym rankiem lub późnym wieczorem. Klienci prawdopodobnie nie kupią Twojego produktu, nawet jeśli im się spodoba, jeśli przeszkadzałeś im w nietypowych porach dnia.Nie należy lekceważyć potencjału marketingu mobilnego. Korzystanie z metod zaprojektowanych specjalnie w celu przyciągnięcia użytkowników urządzeń mobilnych powinno zapewnić dobrą reakcję. Pamiętaj o tych wskazówkach, przechodząc do marketingu mobilnego. Gdy marketing mobilny jest prowadzony prawidłowo, wyniki mogą być naprawdę imponujące.