Wiele firm internetowych zostało stworzonych lub zepsutych przez pojedynczą kampanię e-mail marketingową.

Jeśli zrobisz to dobrze, może stać się wirusowe, generując ogromny ruch w Twojej witrynie. Z drugiej strony, jeśli zrobisz to źle, może to zatopić Twoją firmę. Przeczytaj ten artykuł w całości, aby znaleźć wskazówki i techniki, które nauczą Cię, jak to zrobić w sposób korzystny dla Twojej firmy.Użyj testów A/B, aby zobaczyć, które e-maile są skuteczne, a które nie. Wybierz jedną wiadomość e-mail, podziel listę mailingową na dwie i wyślij ją z różnymi tematami. Dzięki temu dowiesz się, które wiersze tematu są skuteczne, a które wymagają trochę pracy.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Pamiętaj, że musisz budować swoją reputację w swojej kampanii e-mail marketingowej. Nigdy nie idź na skróty, nie kieruj się do niewłaściwych odbiorców ani nie stosuj żadnego rodzaju oszustwa. Jak wygrać sprzedaż i wpływać na decyzje zakupowe za pośrednictwem skrzynki odbiorczej?

Stawką jest charakter Twojej firmy, więc zawsze musisz mieć to na uwadze.W formularzu subskrypcji e-mail określ oczekiwania potencjalnych subskrybentów dotyczące tego, co zazwyczaj do nich wysyłasz.

Zawsze informuj swoich czytelników, jakiego rodzaju e-mail będziesz wysyłać i jak często będzie nadchodził. Zapobiega to szokowaniu nowych subskrybentów z powodu treści lub jakości Twoich e-maili.Kampania e-mail marketingowa to jeden ze sposobów na szybki rozwój firmy. Dlatego upewnij się, że masz przygotowaną strategię biznesową, aby w pełni dostarczyć to, czego oczekują klienci i to, co im powiesz, że otrzymają od Ciebie. Ważne jest, aby nie doszło do zerwania zaufania między Tobą a klientem.Zaplanuj swoje e-maile z wyprzedzeniem. Weź pod uwagę, że jesteś człowiekiem i popełnisz błędy podczas tworzenia wiadomości e-mail. Mając to na uwadze, poświęć wystarczająco dużo czasu na przeglądanie, poprawianie i edytowanie swoich e-maili przed wysłaniem ich do subskrybentów. Pomoże Ci to uniknąć wielu błędów w e-mailach.Zaprogramuj swoje wiadomości e-mail, aby zawierały imię i nazwisko odbiorcy w temacie lub treści wiadomości. Wiadomość e-mail zawierająca imię i nazwisko odbiorcy będzie bardziej osobista. To poczucie związku z marketingiem sprawi, że będą skłonni czytać e-maile i chętniej klikają zawarte w nich linki.Napisz swoją wiadomość z myślą o korzyściach, ale nie o swoich. Upewnij się, że Twoje wiadomości odzwierciedlają korzyści, jakie Twoje treści, produkty lub usługi oferują Twoim subskrybentom i czytelnikom. Chcą wiedzieć, co z tego wynika, zanim zdecydują się na wezwanie do działania, na którym wydarzy się Twoja korzyść.Możesz rozważyć skontaktowanie się z klientami, wysyłając e-mail uzupełniający, który zawiera błędną korektę linku. Dołącz prośbę do swojego e-maila, która mówi, aby to przeczytać. Końcowy postscript może ich poinformować, że mogą uzyskać zajawkę, klikając podany link.Kiedy wiesz, co robić, stworzenie kampanii e-mail marketingowej będzie łatwe, skuteczne i opłacalne. Poprawisz swoją reputację online, jednocześnie budując zyski, a początkowa inwestycja zarówno czasu, jak i pieniędzy jest niewielka. Nie ma lepszego sposobu na rozwój firmy, więc zacznij tworzyć swoją kampanię już dziś!