Witamy w świecie marketingu mobilnego! Jak widać, jest to bardzo duży świat, pełen wszelkiego rodzaju technik, aplikacji i nie tylko.
Fakt, że marketing mobilny może być ważnym posunięciem biznesowym, może sprawić, że znalezienie tego, co będzie dla Ciebie skuteczne, wydaje się nieco niemożliwe. Poniższe wskazówki mogą pomóc.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Wypróbuj kody QR w marketingu mobilnym. QR oznacza „szybką odpowiedź”, a same kody są podobne do kodów kreskowych. Można je zeskanować za pomocą większości urządzeń mobilnych na rynku, aby odsłonić wiadomość. Kody QR to doskonały sposób na tworzenie interaktywnych i angażujących kampanii mobilnych z docelowymi odbiorcami. Połącz kod ze specjalną ofertą, zniżką lub wiadomością o gratisach, aby stworzyć prawdziwy szum dla Twojej marki!Dołącz wiadomości o standardowych kosztach wiadomości do dowolnego formularza rejestracji na marketing mobilny. Wielu konsumentów ma teraz nieograniczone plany przesyłania wiadomości, ale dla tych, którzy płacą za pomocą wiadomości lub mają określony miesięczny limit, dostarczenie tej wiadomości gwarantuje, że wiedzą, że mogą zobaczyć opłaty związane z wiadomościami, które zdecydują się otrzymywać od Twojej firmy.Trzymaj się z dala od krzykliwych projektów. Jeśli chcesz dodać muzykę do swojej strony internetowej, w porządku, ale nie powinieneś wysyłać wiadomości z dołączoną muzyką lub krzykliwymi obrazami. Ludzie lubią proste wiadomości, a jeśli Twoja zacznie puszczać w nich muzykę lub jasno migać, natychmiast klikną opcję Usuń i zignorują Cię.Spraw, aby Twoje mobilne kampanie marketingowe były interaktywne. Przyciągnij klientów i zaoferuj im możliwość interakcji z systemem lub między sobą. Angażując użytkowników mobilnych, wzmocnisz bazę klientów, a także określisz przyszłe zapotrzebowanie na więcej, ponieważ każdy klient będzie chętniej polecał Twoją usługę.Twoja naturalna skłonność może polegać na wysyłaniu niechcianych wiadomości za pomocą nowej mobilnej kampanii marketingowej, ale spamowanie ludzi nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem w żadnej kampanii.
Jest to ogromna przeszkoda i może pozostawić trwały ślad na Twojej reputacji i spowodować utratę stałych klientów.Jednym z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu w marketingu mobilnym jest po prostu bycie odnoszącym sukcesy pracownikiem sieci społecznościowych.
Zachęcanie ludzi do obserwowania linków do Twojego bloga lub witryny społecznościowej do witryny docelowej jest znacznie skuteczniejsze niż wysyłanie reklam i wiadomości e-mail do różnych osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami.Podczas marketingu mobilnego pamiętaj, że nie każde urządzenie mobilne jest takie samo, a zatem treści, które tworzysz, muszą być dostosowane do ogólnej dziedziny, a nie do niczego jawnie konkretnego. Na przykład: Niektórzy ludzie mają wolniejsze połączenia niż inni, podczas gdy inni mają mniejsze rozmiary ekranu. Ogółuj, a nie konkretnie.Marketing mobilny to świetna okazja do zaoferowania szerokiego asortymentu zniżek i innych informacji o Twojej firmie, więc powinieneś używać tego formatu, aby mieć pewność, że zawsze dajesz dobre oferty. Twoi klienci muszą czuć się wyjątkowo, więc upewnij się, że przesyłasz im informacje o zniżkach i innych ofertach specjalnych.Media społecznościowe to nie rynek kupującego; jest to zasadniczo długa, ciągła rozmowa, w której będziesz musiał uczestniczyć jako marketer mobilny. Nie możesz być tutaj przysłowiowym sprzedawcą. Zamiast tego naprawdę musisz być bardziej użytkownikiem mobilnym niż marketerem. Oznacza to, że musisz skupić się bardziej na komunikacji, a mniej na byciu autorytatywnym.W świecie marketingu mobilnego istnieje wiele technik, które masz do dyspozycji, aby promować swój biznes. W świecie marketingu mobilnego każdy znajdzie coś dla siebie, ale to, co działa w jednej firmie, może nie działać w innej. Mamy nadzieję, że te wskazówki dały ci punkt wyjścia do własnego planu.