Wiele firm internetowych zostało stworzonych lub zepsutych przez pojedynczą kampanię e-mail marketingową.
Jeśli zrobisz to dobrze, może stać się wirusowe, generując ogromny ruch w Twojej witrynie. Z drugiej strony, jeśli zrobisz to źle, może to zatopić Twoją firmę. Przeczytaj ten artykuł w całości, aby znaleźć wskazówki i techniki, które nauczą Cię, jak to zrobić w sposób korzystny dla Twojej firmy.Użyj testów A/B, aby zobaczyć, które e-maile są skuteczne, a które nie. Wybierz jedną wiadomość e-mail, podziel listę mailingową na dwie i wyślij ją z różnymi tematami. Dzięki temu dowiesz się, które wiersze tematu są skuteczne, a które wymagają trochę pracy.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Pamiętaj, że musisz budować swoją reputację w swojej kampanii e-mail marketingowej. Nigdy nie idź na skróty, nie kieruj się do niewłaściwych odbiorców ani nie stosuj żadnego rodzaju oszustwa.
Stawką jest charakter Twojej firmy, więc zawsze musisz mieć to na uwadze.W formularzu subskrypcji e-mail określ oczekiwania potencjalnych subskrybentów dotyczące tego, co zazwyczaj do nich wysyłasz.
Zawsze informuj swoich czytelników, jakiego rodzaju e-mail będziesz wysyłać i jak często będzie nadchodził. Zapobiega to szokowaniu nowych subskrybentów z powodu treści lub jakości Twoich e-maili.Kampania e-mail marketingowa to jeden ze sposobów na szybki rozwój firmy. Dlatego upewnij się, że masz przygotowaną strategię biznesową, aby w pełni dostarczyć to, czego oczekują klienci i to, co im powiesz, że otrzymają od Ciebie. Ważne jest, aby nie doszło do zerwania zaufania między Tobą a klientem.Zaplanuj swoje e-maile z wyprzedzeniem. Weź pod uwagę, że jesteś człowiekiem i popełnisz błędy podczas tworzenia wiadomości e-mail. Mając to na uwadze, poświęć wystarczająco dużo czasu na przeglądanie, poprawianie i edytowanie swoich e-maili przed wysłaniem ich do subskrybentów. Pomoże Ci to uniknąć wielu błędów w e-mailach.Zaprogramuj swoje wiadomości e-mail, aby zawierały imię i nazwisko odbiorcy w temacie lub treści wiadomości. Wiadomość e-mail zawierająca imię i nazwisko odbiorcy będzie bardziej osobista. To poczucie związku z marketingiem sprawi, że będą skłonni czytać e-maile i chętniej klikają zawarte w nich linki.Napisz swoją wiadomość z myślą o korzyściach, ale nie o swoich. Upewnij się, że Twoje wiadomości odzwierciedlają korzyści, jakie Twoje treści, produkty lub usługi oferują Twoim subskrybentom i czytelnikom. Chcą wiedzieć, co z tego wynika, zanim zdecydują się na wezwanie do działania, na którym wydarzy się Twoja korzyść.Możesz rozważyć skontaktowanie się z klientami, wysyłając e-mail uzupełniający, który zawiera błędną korektę linku. Dołącz prośbę do swojego e-maila, która mówi, aby to przeczytać. Końcowy postscript może ich poinformować, że mogą uzyskać zajawkę, klikając podany link.Kiedy wiesz, co robić, stworzenie kampanii e-mail marketingowej będzie łatwe, skuteczne i opłacalne. Poprawisz swoją reputację online, jednocześnie budując zyski, a początkowa inwestycja zarówno czasu, jak i pieniędzy jest niewielka. Nie ma lepszego sposobu na rozwój firmy, więc zacznij tworzyć swoją kampanię już dziś!